اضافه کردن اشیا، تغییر صحنه، خلق کاراکترهای حیرت آور از مهمترین کاربردهای جلوههای بصریه. در واقع وقتی میریم سراغ CG یا همون جلوههای بصری که یا انجام اون کار خیلی سخت، پرهزینه و غیر قابل اجراست یا انجام اون خطرناکه.
در ابتدای شکلگیری جلوههای بصری، موفقیت چندانی وجود نداشت، پلانهای تصنعی و غیر واقعی باعث میشد تا باورپذیری فیلمها که مهمترین رکن تعامل با مخاطبینش بود از بین بره، اما با پیشرفت هر روزهی نرم افزارهای جلوههای بصری و اومدن هوش مصنوعی، باعث شده گاهی اوقات شاهد پلانهایی هستیم که نمیدونیم واقعیه یا فیکه.
در این کارگاه که با عنوان کامپوزیت در افترافکت عرضه شده، چند پروژه رو به صورت عملی اجرا می کنیم و علاوه بر افترافکت از چند نرم افزار دیگه هم برای رسیدن به مقصودمون کمک میگیریم.
پس اگه به این حوزه که بخش اصلی جلوه های بصریه، علاقه داری
فرصت رو از دست نده و همین الان شروع کن!!