نسل جدید آموزش با تانک

مطالب آموزشی | 02-مرداد-1400

تو این پست یه کم در مورد سایت (تانک) رویاد توضیح دادیم که چی هست و چه قابلیت هایی داره.طبیعتا این سامانه آموزشی جدید رویاد به اندازه دیجی کالا 15 سال عمر نداره و اول راهه ولی با کمک هنرجوها داره هر روز پیشرفت میکنه و چند سال دیگه یه ابرتانک میشه.


با کرونا بساط خیلی از کسب و کارها جمع شد و خیلی ها زندگیشون تغییر کرد مثل کارمندهای گوگل. چجوری؟






چالش گوگل

خیلی از کارمندهای گوگل به خاطر شرایط کرونا به دورکاری عادت کرده ان و گفتن دیگه تا آخر عمرشون میخوان دورکاری کنن، اگه هم شرکت گوگل قبول نکنه استعفا میدن.
بریم سراغ بحث آموزش...






در اینکه آموزش حضوری خیلی مفید هست شکی نیست ولی در همه جای دنیا همه رفتن به سمت آموزش مجازی و بعد از کرونا هم همین روال باقی میمونه.
حالا رویاد کجای قضیه هست؟





تانک رویاد


رویاد اومد یه سامانه آموزشی جدید رو پیاده سازی کرد که یه عالم امکانات حرفه ای داره و مدام داره به قابلیت هاش اضافه میشه تا الان میشه گفت این سایت شبیه یه تانک پر از امکانات شده و مدام داره فیچرهای جدید بهش اضافه میشه، مثل ....






دسترسی نا محدود

به محض اینکه دوره رو خرید کنی به فیلم های دوره به صورت نامحدود و تا آخر عمر در سایت رویاد دسترسی پیدا میکنی. چجوری با استاد در ارتباطی؟





ارتباط خصوصی


هر سوالی که داشتی و یا هر تمرینی رو که انجام دادی میتونی از طریق سایت رویاد برای استاد بفرستی تا ظرف چند روز جوابت رو بده. چه مدت با استاد در ارتباطی؟





پشتیبانی حرفه ای


با استاد و منتورهای آموزشی رویاد حداقل تا 6 ماه در ارتباط هستی و بعد از اون میتونی از طریق امتیازات سایت رویاد پشتیبانیت رو تا چند سال هم تمدید کنی.
دیگه چی داره؟






امکانات سایت

کلی امکانات دیگه مثل سیستم امتیازدهی و کیف پول و انجمن و گالری آثار و ورکشاپ های رایگان و پرداخت اتوماتیک قسطی و یه عالم امکانات دیگه این تانک داره و روز به روز داره رشد میکنه.






میدونستی دانشگاه تهران با دیدن این تانک(سایت)، قبول کرده که به هنرجوهای رویاد مدرک از دانشگاه تهران بده؟






کسب مهارت یه مسیر سخت و طولانی هست، چه بهتر که تو این جاده با تانک از مشکلات عبور کنی..
اگر میخوای سوار تانک بشی می تونی به تلگرام @royaadadmin پیام بدی

نظرات نسل جدید آموزش با تانک

نظرات دیگران درباره این پست
تا کنون هیج نظری برای این پست ثبت نشده است!
تنها اعضای سایت اجازه ارسال نظر دارند لطفا ابتدا وارد شوید